Kantosalmi

Tietona. Me ei olla osallistumassa syyskauteen.

Arvoisat Paimion Liigan joukkueet,

Kaudeksi 2023-2024 Paimion Liiga siirtyy Jääkiekkoliiton alaiseksi sarjaksi kokonaan. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että ottelut tilastoidaan ja pelaajaluettelot syötetään etukäteen järjestelmään ja pöytäkirjaa ylläpidetään reaaliajassa. Jääkiekkoliitto toimii sarjan järjestäjänä ja Jouni Hörkkö edelleen Paimion Liigan tirehtöörinä.

Tämä valitettavasti nostaa hieman sarjan kustannuksia, mutta olemme taskulaskinta apua käyttäen onnistuneet pitämään sarjan kustannukset erittäin maltillisena.

Paimion Liiga 2023-2024

Sarjan hinta on syyskausi 750e ja kevätkausi 750e, jotka laskutetaan kahdessa erässä.
Tämä sisältää:

Osallistumisen Paimion Liigaan ja kaksinkertaisen sarjan "avaimet käteen"-periaatteella
Otteluiden tilastoinnin ja sarjan ylläpidon Jääkiekkoliiton toimesta
Mahdollisen kurinpidon
Kaksi tuomaria ja toimitsijan jokaiseen otteluun
Ottelut pelataan lauantaisin aamupäivällä
Lisäkustannukset:

Pelipassi 47e+suosituksena vakuutus 175e, joka on neuvoteltu Jääkiekkoliiton toimesta OPn kanssa. Pelipassin voi lunastaa info.suomisport.fi-sivustolta. Lisenssi on HARRASTE-/TUOMARIPELIPASSI ja joukkueeksi HARRASTELÄNSIRANNIKKO.
Yksi Toimihenkilörekisteröinti per joukkue 31e, jotta pelaajat pystytään hyväksymään otteluihin.
Paimion Liiga pelataan aikaisempaan tapaan Jääkiekkoliiton harrastesäännöin. Paikalliset sääntösovellutukset ovat mahdollisia ja ne voidaan sopia yhteistoimintapalaverissa ennen kauden alkua. Pelioikeus on pelaajalla, joka ei ole pelannut kuluvan kauden aikana IV-divisioonassa tai korkeammalla tasolla.

Ilmoittautumiset sarjaan Jouni Hörkölle jouni(piste)horkko(miuku)opareena(piste)fi. tai 0503630934

Ilmoittautumiset 13.10.2023 mennessä. Aloituspalaveri Paimion jäähallissa, OP-Areenalla 16.10.2023 klo 18.00.Jäähallin palaveritilat 2 krs.

Kimmo ilmoittautui in

Mahdollisuuksien mukaan

Kantosalmi

Tilanne on nyt se ettei pelaajat riitä tällä kertaa. Jätetään osallistumatta.

Infoa kupittaan sarjasta

Tervehdys kaikki uudet ja vanhat,

Olen aloittanut tällä kaudella harrastesarjavastaavana Turun seudulla, mutta Heikki on yhä mukana mentorin roolissa. Saappaat ovat niin isot, että tarvitaan hieman fyllinkiä.

Tässä olisi sarjainfoa ensi kaudesta. Nyt jo ilmoittautuneita joukkueita on kahdeksan, eli JarPa, Löysä Lätty, Betoni, Beerpuckers, NHC, Laukkavuoren Laukaus ja Basso. Uutena joukkueena sarjaan tulee Kakipon u18-joukkue. Ymmärrän, että tämä aiheuttaa varmasti keskustelua lähinnä jalkojen riittävyydestä, mutta olen käynyt heidän kanssaan hyvät keskustelut.

Jääkiekkoliiton iso teema on harrastuksen jatkuvuus, ja koska heille ei sarjapaikkaa ole löytynyt perinteisistä junnusarjoista, voimme varmasti yhdessä toivottaa heidät tervetulleeksi harrastesarjaan ja koulimme harrastesarjan henkeen, eli kilpaillaan, mutta huumorilla ja ilman väkivaltaa. Pyrimme ehkäisemään perinteisiä kymmenen vuoden taukoja jääkiekosta.

Tavoitteena on, että sarjoja tulee kaksi, eli ylempi ja alempi sarja, jotta saamme mahdollisimman paljon tasaisia pelejä kaikille. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikille joukkueille tulee pelejä sekä arkisin, että viikonloppuisin.

HUOM! Lomakeilmoittautumista ei näköjään tule tälle kaudelle, vaan ohjataan ilmoittautumiset suoraan minulle teemuartukka(miuku)gmail(piste)com. Muistakaa lisätä mahdollisimman paljon toiveita pelipäivistä yms.

Emme tee muutoksia juurikaan sarjoihin muuten, vaan otetaan isoksi teemaksi kausi 2024-2025 ja pohdimme jokainen, että miten tehdään harrastesarjasta parempi ja houkuttelevampi ihan yksinkertaisilla jutuilla. Pidetään sarjapalaveri viikolla 37. Ilmoitan ajan ja paikan, kun olen saanut ne.

——————

Sarjat järjestetään kaudella 2023 - 2024 kokokauden mittaisina, kuten päättyneellä kaudella 22-23.

Turun harrastesarjan otteluita pelataan arki-iltaisin ja viikonloppuisin ensisijaisesti Kupittaan harjoitushallissa.

Ilmoittautuminen sarjoihin tapahtuu ajalla 23.8. – 18.9.2023.

Sarjatasot:
Rento
Ylempi taso

TosiRento
- Alempi taso

Sarjoissa noudetaan mm. seuraavia sääntöjä;
- taklaus- ja lyöntilaukauskielto
- sarjat eritason harrastejoukkueille
- peliaika (max. 50 min = 2 x 22 min.) ja joustavat otteluohjelmat
- kevyet tuomari- ja vetäjäjärjestelyt
- pelaajilla tulee olla SJL:n pelipassi (hinta 44€)
- pelaajilla tulee olla vakuutusturva, SJL:n vakuutuksellinen harrastepelipassi (hinta 194 € sis. pelipassin)
tai vastaava oma vakuutus joka kattaa sarjatoiminnassa tapahtuvan urheilun
- SJL:n harraste- ja seniorisäännöt + mahdollisia poikkeukset

Pelitapahtumat;
- Pelipaikat: Kupittaa kilpa-/harjoitushalli sekä tarvittaessa muut Turun alueen jäähallit
- pelit pelataan arki-iltaisin pääsääntöisesti klo 22 jälkeen sekä viikonloppuisin
- sarjat järjestetään ajalla 2.10.2023 - 31.3.2024.
- sarjoissa reaaliaikainen tulospalvelu

Osallistumismaksu kaudelle 2023-2024

Sarjojen osallistumismaksu kaudelle 2023 – 2024 on 350 €, joka sisältää sarjan hallinnan ja sarjaan liittyvät palvelut
(otteluohjelmat, tilasto- ja tulospalvelun, harrastevastaavan palvelut, harrastesarjojen palaverit, kurinpidon)

Osallistumismaksu lähetetään sähköpostilla joukkueen yhteyshenkilölle.

Sarjamaksut kaudelle 2023 - 2024

- sarjamaksut laskutetaan kahdessa erässä, syyskausi loka/marraskuu -23 ja kevätkausi tammi/helmikuussa 2024
- sarjamaksuilla katetaan kunkin joukkueen pelien jäämaksut, erotuomarit, toimitsijan kulut – noin 150 € per ottelu